Before-shot av Anna

Premiären är avklarad och det gick över förväntan. J hjälpte mig med lite övningar och med lite pep-talk så jag blev ännu mer taggad. För att ytterligare öka motivationen har jag bestämt mig för att ta före-kort och lägga upp här.

Premiärträning den 12 oktober! Notera den fläbbiga armen och hänget vid bh-kanten, tur att det bara är början. Nu kan det bara bli bättre.

Det finns både en och två och tre saker som behöver fixas till som ni ser. Innan jag vågar visa mer av före-biten vill jag se lite resultat. Det kommer bilder av J också så småning om. Anyway, nu är det dags för lite John Blund. Har hört att sömnen är viktig för hårt tränande folk ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0