Nickis med 7 tjejer och 3 tanter

Idag kan bli lite inofficiell träning eftersom vi ska till Nickis. Man får klättra upp till rutschkanan med den minsta eftersom hon tycker bebis kanan är för mesig. Sen vill de äldre att man ska hänga med pånågot också... Ska jag var ahelt ärlig så tycker jag att det är riktigt kul att svinga mig i lianer och klättra omkring. Vi har i och för sig med oss kompisar och mammor och fastrar så att det finns fler som kan klättra. Är man där själv med alla tre kan det bli lite väl spännande. Vi lyckades dessutom pricka in den dag på påsklovet som det är mulet väder så det blir perfekt att gömma sig inomhus ett par timmar mitt på dagen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0