Premiär!

Idag blir det premiär för mig. Jag har latat mig tillräckligt nu, det är dags! Så imorgon kommer jag att vara ynklig med träningsvärk överallt. J tycker att jag har en extremt låg smärttröskel och att jag piper för minsta lilla. Imorgon får jag väl knipa mun och bevisa motsatsen :-) Ska ta en långpromenad i det fina vädret och plocka slånbär med kidsen i eftermiddag så det passar kanske bra att köra lite efter den promenaden. Stackars J kan nog inte följa med, han får inte böja benet eftersom operatinsärret då kan gå upp. Under 3 veckor ska han inte böja benet mer än 90°. Så det blir en mjukstart för honom också eftersom han inte kan göra alla övningar han vill.

Vi har inte burit ner crosstrainern från tv-rummet, tack och lov. Jag avskyr den, fast på ett bra sätt... Jag blir helt slut av att använda den och så länge den inte står i gymet har jag en ursäkt (även om det är en urusel ursäkt!!!) att inte använda den. Nej nu kikade latmasken fram igen, inte bra!!!

Jag fasar för att ta före-kort. Efter-korten är ju bara roliga att ta men före-korten är näst intill förnedrande.. Jag håller fortfarande på och överväger huruvida jag ska publicera dem här eller inte. Man vill ju inte att folk ska sätta kaffet i halsen när de sitter och surfar runt på bloggen. Före-korten kommer antagligen se ut ungefär så här



Mitt "före" före-kort

Vad tror ni? Blir detta för magstarkt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0