Stressiga dagar

Det har inte riktigt lugnat ner sig efter den där fruktansvärda morgonen jag hade i torsdags. Jag har varit helt slut och stressat, stressat, stressat. Så tyvärr har jag missat träning både torsdag och fredag. Jag skäms!!! Fy på mig... Jag borde haft tillräcklig karaktär för att ta mig i kragen och köra 30 minuter till på kvällen eller kliva upp 30 minuter tidigare. Nej så här får det inte bli igen. Jag var ute idag och körde biceps och triceps med J idag i alla fall. J har beställt hem ptoteinshake och vitaminer och lite annat smått och gott. Han hade beställt någon prestationshöjare till mig också som innehåller en massa koffein. Jag tog en tablett i förmiddags och nu känner jag mig alldeles skakig. Man börjar ju fundera om de är så himla nyttiga egentligen när man mår som man gör när man tar dem. Jag ska ge det en chans men släpper inte "skakigheten" kan jag inte fortsätta.



Att den här lilla molekylen kan få en att känna sig så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0