Lunchpass för Anna

Igår kväll flög tiden iväg så när jag var klar med crosstrainern och skulle ut till gymet var klockan redan kvart över 9. När jag sen inte lyckades sätta på musik i gymet efter 5 minuters idogt knappande på stereon så gav jag upp. Om jag tränar för nära läggdags blir jag för hypad och får svårt att sova. Jag får ta både överkropp och underkropp samtidigt idag istället. Det får bli ett lunchpass eftersom jag ska på styrelsemöte ikväll och inte vet när jag kommer hem.

Jag har redan börjat känna effekter av träningen. Kuuul!!! Armarna har "tajtat" till sig lite och CT går lättare och lättare för varje gång. Jag kommer längre för varje gång i kilometer räknat under samma belastning och tid och jag får inte träningsvärk längre. Det kanske är dags att öka på belastningen ett snäpp, eller nja...kanske inte. Det är lätt att bli lite för ivrig så jag kör på på samma nivå som tidigare ett par veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0