long time no see

Oj oj, fy på oss. Vi har inte haft tid att uppdatera våra framgångar och motgångar denna vecka, någon av oss. Jag har varit på konferens på Malta, måndag till torsdag. Inte helt fel :-) Tyvärr ser man inte så mycket av stället man åker till eftersom det är föreläsningar och möten inbokade hela dagarna. Vi fick dock åka på en quest med jeepar och leta ledtrådar under en eftermiddag vilket var riktigt kul. Jocke har slitit och jobbat hela veckan och tagit hand om minstingen så han har haft fullt upp han också.


Så här tjusigt hade jag det under veckan på Malta

Jocke har hunnit träna en hel del under veckan. Jag har dock bara hunnit träna en gång när jag var nere på Malta så jag har lite att ta igen. Jag har tyvärr fått lite feber idag men jag hoppas att det ska vara borta imorgon. Nu är det dags att ta sig i kragen och köra på igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0