Ivrig!

Jocke kan inte hålla sig ifrån gymet. Han har varit ute en sväng nu i någon timme, precis kommit in. Jag har en vag aning om att han är lite mer taggad än jag. I och för sig så förstår jag honom att han vill testa prylarna eftersom han ska operera sitt knä imorgon. En skruv ska ut från underbenet och de ska snygga till ärret. Aj! Jag är inte direkt avundsjuk. Det kommer ju att innebära att han inte kan köra fullt ut med den träning som han kanske hade velat. Lite frustrerande... Men då kan han peppa och sporra mig desto mer istället. Jag har ju inte gjort upp något träningsschema så jag funderar på att låta J ta hand om det men jag vet inte om jag vågar...han är kanske inte den mest ödmjuke PT man kan ha...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0