sjukt mycket att göra och sjuk

Vi har varit dåliga på många sätt de senaste dagarna. Sjuka, i alla fall jag, och helt vansinnigt mycket att göra så då får något ge med sig lite och det blev det här. Nu börjar det dock ljusna lite, både på sjuklingfronten och på allt som behöver göras. Jag är inte helt frisk än men snart och vi har fortfarande en hel del som ska göras men inget som är gigantiskt. Träningen har legat nere eftersom jag har haft en sådan grym hosta. Det har känts som jag har hostat ut lungor och lite till, bläää!!! Nu hoppas jag dock att jag ska kunna komma igång med lite träning på allvar. Det känns ju som att jagbörjar men sen är det något som dyker upp och sparkar tillbaka mig 3 steg. Jocke är mer trogen med träningen. Han kör på och har till och med kunnat hoppa på crosstrainern ett pass denna vecka. Knät har läkt ihop bra, men det är inte riktigt ok än. Han är bara så otålig och vill inte vänta så det fick duga. Tyvärr har även han haft mycket att göra den här veckan så han har också varit tvungen att prioritera andra saker vissa dagar. Men som sagt, det värsta är över nu så nu ska vi köra igång på allvar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0