helt galet...sjuk IGEN!!!

Nu har jag varit sjuk som en räv i över en månad. Är lite dj*a less kan man ju lätt säga. I och för sig började minsta tjejen på dagis i oktober så lite dagis baciller har man väl fått men så här mycket... Nej, nu får det räcka!
Jag kör på med dieten även om det inte är så supermotiverande eftersom jag inte kan träna. Lite resultat ger det ju faktiskt. Jag mådde helt ok förra veckan även om jag inte var helt frisk så då kunde jag köra några få pass. Den veckan loosade jag 1,6 kg vilket är riktigt bra om vi nu ska ner 5 kg var fram till jul. Denna vecka har jag inte kunnat köra något pass. I måndags hann jag inte, i tisdags började jag bli sjuk och igår var det bara att glömma för då hade bacillerna tagit min kropp i besittning. Jag sjukskrev mig igår och jag tänker bara softa och ta det lugnt resten av veckan och försöka få bort förkylningen. Nästa vecka hoppas jag på att kunna komma igång igen med träning. Det bara kliar i kroppen för jag vill sätta i gång!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0